wtorek, 7 lipca 2015

Witam !

Hejka czarodzieje! 

Jestem Azura - założycielka tego bloga. Właściwie nie wiem co chciałabym tutaj napisać, więc umieszczę tylko proste informacje, bo po co zanudzać czytelnika głupimi szczegółami?

Chcę się na tym blogu podzielić się z wami moim opowiadaniu o czasach Huncwotów. Jest to fanfiction Potterowskie. Pewnie często słyszeliście ,,ta historia jest wyjątkowa'' ,,to coś innego niż wszystkie słodkie opowiadanka'' ,,tutaj przeżyjecie coś innego'' - każda z piszących to osób miała po części rację. Każdy spisuje swoje własny pomysł na tę historię. 

Dlatego ja opowiem wam o swoim : 

Akcja rozpoczyna się, kiedy bohaterowie idą na pierwszy rok w Hogwarcie. Pragnę przedstawić jak dorastali i powoli się zmieniali. Na moim blogu nie będzie wielkiego, strasznego bla bla bla Lorda Voldemorta, ale czarnych charakterów nie zabraknie :* 

Nie chcę tutaj opisać słodkiej historyjki jak to nagle Ruda zakochuję się w Rogaczu. Nie lubię takiego czegoś, że nagle dziewczyna myśli o nim tylko superlatywach. Z dnia na dzień jej zazdrosna i pragnie jego dotyku, uśmiechu i tak dalej. Nie!

Co oczywiście nie oznacza, że pominę tak piękny i ważny wątek :) Tutaj zobaczycie bardzo przewrotną i burzliwą miłość, którą mam nadzieję przedstawić tak, aby was zainteresowała. No cóż... zobaczymy jak mi wyjdzie. 

A teraz trochę o bohaterach. Oprócz Lilian Evans (która na moim blogu nie jest mugolaczką), czterech rozbrajających Huncwotów pojawi się tu o wiele więcej postaci. Jedne będą bardziej mroczna, a drugie wniosą troszeczkę koloru. 

Nie będzie znanej wszystkim Dorcas, która często występuje w fanficach. Jej miejsce godnie zajęła Victorie, która ma kompletnie inny charakter i podejście do świata. W wielu psotach będzie im towrzyszyć również Olivia, Carla czy Jessica, a mroczna Chloe namiesza sporo. 

Mam nadzieję, że was zainteresowałam :* 

Zapraszam do czytania MOJEGO opowiadania,
Azura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz