niedziela, 24 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Lily z bloga Lily Evans - drobna osóbka, która skradła serce Jamesa Pottera

1. Ulubiony gatunek książki?

Jej! No zawsze i na zawsze, i nawet od zawsze będą to książki fantasty! Uwielbiam świat stworzony przez kogoś. Nie nasza rzeczywistość tylko coś innego... odskocznia od świata, w którym żyjemy. Taak... fantastyka <3

2. Dlaczego zaczęłaś pisać?

Um... Zazwyczaj to jest trudne pytanie. Ale ja zaczęłam pisać jak miałam 10-9 lat xd I nie zgadniecie było to ff na podstawie Zmierzchu (teraz się tego trochę wstydzę xd, a miło ponad 100 rozdziałów!) Więc...Pisałam z nudów. No i w każdej książce czy filmie coś mi się nie podoba. Jestem subiektywna xd Upatruję sobie jednych bohaterów i muszą to oni mieć najlepiej. Dlatego przekształcam całe opowieści na korzyść tych bohaterów... Stawiam wydarzenia tak jak ja bym chciała, żeby się potoczyły. Wiem... Trochę dziwne. Ale zamarzyłam stworzyć coś takiego jak jedna z tych sławnych pisarek.

3. Ile masz wzrostu?

Jestem niestety niska :( I o zgrozo! Mówią nawet na mnie mała. Najmłodsza i najniższa - nie polecam, szczególnie przy moich kolegach. Więc... (wiem, że nie zaczyna się zdania od Więc!) mierze sobie ładne 165

4. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?

Takiego... odrzucenia. Czasami ludzie mnie nie rozumieją więc zaraz na mnie nagadują. Nie dają mi szansy. Nie próbują jakoś tak mnie ogarnąć. Przecież nie ma szablonu człowieka no nie? (Jej, jej... robi się życiowo, czas to przerwać!) Tak fałszywość i odrzucanie ludzi to najgorsze zuo tego świata. Pomijając brak szacunku do przyrody, ale... ehh... ja już sama tego nie zmienię ;(

5. Jak się uczysz?

Mmm... Chyba dobrze? Nie wiem xd Nigdy nie umiałam oceniać niczego w sobie. Ale chyba jakoś sobie radzę. Poza geografią i trochę angielskim :/ Taaak... Kompletnie nie jarzę tych wszystkich cyferek, klimatów i wszystkiego... Tu wiatry, tam prądy, obszary... To nie dla mnie.

6. Ulubiona książka?

A pytasz się matki, które dziecko kocha najbardziej? Nie... Nie potrafię wybrać książki, która ma 10/10. Są tylko 11/10 xd Nie no... tak właściwie . To każda książka ma w sobie takie coś innego, coś co mnie przyciąga i na tym się skupiam. No i jeszcze te książki różnią się od siebie w pierdziliardach cech...

7. Ulubione zwierzę?

Psy i wiliki <3 Tak zdecydowanie psy i wilki są najpiękniejsze... no chyba, że bierzmy pod uwagę jeszcze czarną panterę (a mooooże różową?) Ale wilki życiem <3

8. Ulubiony przedmiot w szkole?

Um... Polski? Historia? WF? Nie wiem... Nie jestem wielkim suprajsmadafake fanem szkoły. Ze wszystkiego jakoś sobie radzę (no oprócz geografii [*]) Ale jak coś to tylko Polak, Hista i WF są w kategorii ulubione.

9. Kiedy po raz pierwszy przeczytałaś bloga o Jily?

Jej... dawno, dawno temu. Moimi pierwszymi blogami były Dramione i Hermi jako córka Lorda Voldemorta (jeśli chodzi oczywiście o blogi o tematyce Potterowskiej) Później trafiałam na blogi o Huncwotach, ale niektóre Jilly były tam tak bardzo soł słit żygam tenczom, że zraziłam się na trochę. Dopiero od dwóch miesięcy tak naprawdę regularnie czytam Jilly wszystkie jakie znajdę... nabrałam dystansu i jakoś nie czuje cukierkowej mocy. A niektóre blogi, są naprawdę mocne.

10. Jaką będziesz miała średnią na półrocze?

Uuuups... Chyba 4.97? Coś takiego. Nie wiem xd Jakie te pytania dotyczące szkoły a ja taki nieuk... Buuu... strach to wszystko pisać. Wstydzę się xdd

11. W której klasie jesteś?

To prawie równoznaczne z wyjawieniem wieku xd Luudzie.. Pierdziliardy lekcji o bezpieczeństwie w sieci i te sprawy xd Ale okej... Jestem w pierwszej klasie. (tak bardzo małolata... i'm sorry)

1 komentarz:

  1. Kobieto rozwaliły mnie twoje odpowiedzi :'D 4,97 i ty jeszcze narzekasz?! Ja mam 4,81 xD (wiem, tak bardzo niska), a co do wzrostu to mam 162 więc się, wielkoludzie, nie odzywaj xD
    Lily

    OdpowiedzUsuń